bip.gov.pl
A A A K

SmodBIP
To jest wersja archiwalna, wiadomość została skasowana: 13.11.2014 z powodu:
Podwójny dokument.

Dowóz miału

13.11.2014

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego.
Niniejszy dokument zawiera specyfikację istotnych warunków zamówienia
na dowóz miału węglowego do kotłowni ZSP Lipsko

Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca.
1. Zamawiający - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku ul. Zwoleńska 12 , 27 -300 Lipsko tel. 048 3780137 faks 048 3780137
2. Tryb udzielenia zamówienia.
a) Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego ,zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.01.2004r - Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.).
b) Postępowanie jest prowadzone z udziałem komisji przetargowej.
c) Postępowanie zostanie unieważnione wyłącznie gdy;
- nie zostanie złożona żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotą, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
- wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć
- zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, a dodatkowe oferty również będą złożone o takiej samej cenie,
- postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie zamówienia publicznego
d) O unieważnieniu postępowania zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia publicznego, podając uzasadnienie faktyczne i prawne
e) W sprawach nieuregulowanych w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zastosowanie mają przepisy PZP.
3. Przedmiot zamówienia:
a) przedmiotem zamówienia jest dowóz miału węglowego do kotłowni ZSP w Lipsku
b) miał węglowy płukany 23/17/08 gat. I - 100 ton.
c) zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych
d) zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających.
4. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
W postępowaniu może wziąć udział dostawca, który:
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny,
- dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art.24 PZP.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
5. Oświadczenia i dokumenty jakie ma dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Dostawca przedstawi niżej wymienione dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualną informację z KRK albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.4-8 PZP wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art.24 ust.1pkt.9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzająca odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy ,wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania ,
- referencje z ostatnich trzech lat zawierające dane potwierdzające ,że usługi zostały wykonane z należytą starannością,
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.
6. Forma składania dokumentów.
Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez dostawcę lub notariusza.
7. Sposób porozumiewania się zamawiającego i dostawcy.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i dostawca przekazują sobie faksem. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania dokumentu. Numer faksu zamawiającego, na który należy przekazywać oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacją to (048) 3780137.
8. Sposób przygotowania oferty.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej
a) Oferta oraz wszystkie składane oświadczenia muszą być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru
b) Podpis na ofercie, oświadczeniach i dokumentach powinny być czytelne albo opatrzone imienną pieczątką
c) Oferenci przedstawiają ofertę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ. Oferta powinna zawierać następujące elementy:
- Wypełniony, zgodnie z SIWZ i podpisany druk oferty cenowej - zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr.2 do SIWZ,
- wykaz osób, z którymi można kontaktować się w celu uzyskania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty,
- wszystkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osoby określone w p.pkt .a. Brak parafy powoduje uznanie poprawki za nieistniejącą.
e) Ofertę wraz ze wszystkimi podpisanymi załącznikami na kolejno ponumerowanych stronach należy umieścić w zamkniętej kopercie , zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert
f) Koperta powinna być zaadresowana :Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku ul. Zwoleńska 12 oraz opisana według poniższego wzoru: Dowóz miału węglowego do kotłowni ZSP w Lipsku
g) Ofertę poza oznakowaniem wskazanym w p.pkt.f należy opatrzyć dokładna nazwą i adresem wykonawcy
h) Dostawca może wprowadzić zmiany ,poprawki ,modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych wymagań jak składana oferta ,tj. w kopercie odpowiednio oznakowana z dopiskiem „ZMIANA”. Koperty oznaczone dopiskiem „ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty wykonawcy który wprowadził zmiany, po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian zostaną dołączone do oferty
i) Dostawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia z napisem „WYCOFANIE”. Koperta oznaczona napisem „WYCOFANIE” będą otwarte w pierwszej kolejności i po stwierdzeniu poprawności postępowania wykonawcy jego oferta nie będzie otwierana
j) Dokumenty stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa powinny być umieszczone w zamkniętej kopercie z napisem „Tajemnica przedsiębiorstwa”.
9. Miejsce i termin składania ofert.
a) Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku ul. Zwoleńska 12 - sekretariat szkoły.
b) termin składania ofert upływa dnia 19.11.2014 r. o.godz.10.00
c) oferty złożona po terminie zostanie zwrócona Dostawcy bez otwierania po upływie terminie przewidzianego na wniesienie protestu
10. Termin wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby Dostawca przystąpił do Zamówienia w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy .Umowa zostanie zawarta na okres od 27.11.2014 r. do 31.12.2014 r.
11. Opis sposobu obliczania ceny.
W formularzu ofertowym należy podać co najmniej cenę netto, stawkę VAT oraz cenę brutto.
Cena powinna obejmować wszystkie koszty wykonania całości zamówienia.
12. Termin związania ofertą.
Dostawca pozostanie związany ofertą przez 30 dni od dnia terminu składania ofert.
13. Otwarcie i cena ofert.
a) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych przy ul. Zwoleńska 12 sala nr 2 w dniu 19.11.2014 r. o godz..10.30.
b) kolejność otwierania ofert będzie zgodna z kolejnością ich wpływu do zamawiającego
c) bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowania zamówienia
d) dostawca, który będzie nieobecny przy otwieraniu ofert, może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert. Informacje te Zamawiający przesyła niezwłocznie dostawcy.
e) W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od dostawcy wyjaśnień w zakresie złożonej oferty.
f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania poprawek oczywistych omyłek pisarskich w złożonych ofertach zgodnie z zasadami uregulowanymi w art.88 PZP.
14. Zasady oceny ofert.
a) W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dokona oceny najkorzystniejszej oferty według kryterium - cena -100%
b) Każdy z dostawców może zaproponować tylko jedną cenę.
15. Istotne postanowienia umowy.
a) Dostawca zobowiązany jest do wykonania umowy z należytą starannością.
b) Dostawca wykonywał będzie dowóz opału z dwudniowym wyprzedzeniem
c) Dostawca wykonywał będzie zamówienie własnym transportem.
d) W przypadku stwierdzenia pogorszonych parametrów opału wszelkie koszty ze zwrotem opału stoją po stronie Dostawcy.
e) Dostawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie zamówienia.
16. Środki ochrony prawnej przysługujących Dostawcy w toku postanowienia
Dostawca którego interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów PZP, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI PZP.
17. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami.
Wszelkich informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela kierownik gospodarczy ZSP.

Lipsko dn. 13.11.2014r.


Załącznik 1


Oświadczenie


Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dowóz miału węglowego do kotłowni przy Z.S.P. w Lipsku, oświadczam ,że reprezentowana przeze mnie firma wykonała w ciągu ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) następujące dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia:
1...............................................
2..............................................
3..............................................
4.............................................
5.............................................
6............................................

............................................................. ......................
miejscowość, data podpis

Załącznik nr 2

Oferta cenowa

Nazwa i siedziba wykonawcy
.......................................................................................................................................................W nawiązaniu do SIWZ z dnia 13. 11.2014 r. ( dowóz miału węglowego do kotłowni ZSP w Lipsku) zgodnie z zasadami określonymi w prawie zamówień ,a także wymogami określonymi w powołanej SIWZ
a) Oferujemy wykonanie całości zamówienia określonego w SIWZ
b) Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią SIWZ i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty,
c) że uważamy się związani ofertą przez czas wskazany w SIWZ
d) oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać na nr Faksu........................................
e) W przypadku wygrania postępowania w czasie i terminie wskazanym przez zamawiającego ,podpiszemy umowę na warunkach określonych w SIWZ.
f) Oferujemy wykonanie zamówienia za cenę...................................zł słownie....................................................................................................................................zł, w tym VAT w wysokości...................% co daje kwotę netto....................................zł (słownie...........................................................................................zł)
g) Załączniki do niniejszej oferty są:
----......................................................
----.....................................................
h) Oferta została złożona na ..................ponumerowanych stronach

............................................................

data i podpis

Lipsko, dn. .........

UMOWA NR 1/2014


zawarta pomiędzy: Zespołem Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II , 27-300 Lipsko, ul. Zwoleńska 12, NIP- 811-12-58-131– zwanym dalej Zamawiającym reprezentowanym przez:
1. mgr Mieczysław Mejzner – dyr. Szkoły
2. mgr Grzegorz Niedziela - gł. Księgowy
a - zwanym dalej Dostawcą reprezentowanym przez :
1

§1
Zamawiający zleca, a Dostawca przyjmuje do realizacji dostawę opału tj: miał węglowy płukany gat. I (23/17/08) zgodnie z odbytym przetargiem w dniu 19 .11.2014 r.
§2
Strony ustalają termin realizacji przedmiotu umowy od 27.11.2014 r. do 31.12.2014 r.
§3
Dostawy opału Zamawiający sygnalizuje z dwudniowym wyprzedzeniem.
§4
Strony potwierdzają, że ustalona cena za jedną tonę: miału węglowego jest niezmienna i nie podlega negocjacji. Ceny powyższe zawierają podatek VAT, certyfikat jakościowy oraz transport.
Miał węglowy płukany (23/17/08) - 100 ton, cena --------------- zł za tonę brutto.
§5
Zamawiający rozlicza dostawę opału w oparciu o złożony przez Dostawcę fakturę VAT. Należność za przedmiot umowy uregulowana będzie przelewem w ciągu 7 dni od daty dostawy.
§6
W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego pogorszonych parametrów opału wszelkie koszty ze zwrotem opału stoją po stronie Dostawcy.
§7
Za odstąpienie Dostawcy od umowy z przyczyn leżących po jego stronie Zamawiający naliczy kary umowne w wysokości 15% wartości całego zlecenia. Za niedotrzymanie terminu umowy Zamawiający naliczy kary w wysokości 10% wartości całego zlecenia.
§8
Do każdej partii dostawy musi być dostarczona WZ wraz z certyfikatem opału.
§ 9
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy wynikające
z postanowień Kodeksu Cywilnego.
§ 10
Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

Zamawiający: Dostawca:


Lipsko dn. 27.11.2014r

Opublikował: Tadeusz Szewczyk
Publikacja dnia: 13.11.2014

Dokument oglądany razy: 371
« inne aktualności